Es posa en marxa la campanya “Endinsa’t al Priorat”, amb l’objectiu de donar visibilitat a la comarca i fer valer els productes de proximitat i el comerç local
La campanya, que s’inicia aquest divendres 30 d’abril, és impulsada per PIMEC, i s’emmarca en les actuacions del PECT Priorat, que coordina el Consell Comarcal
En el marc del PECT Priorat, que coordina el Consell Comarcal, aquest divendres es posa en marxa la campanya “Endinsa’t al Priorat”. Impulsada per PIMEC Priorat, un dels socis del PECT, la campanya dona suport al comerç i la restauració de la comarca basant-se en tres eixos essencials: dinamitzar el comerç local, donar visibilitat a la comarca i fer valer els productes de proximitat.
El funcionament de la campanya és senzill. Les persones que visitin el Priorat i valorin els cellers i restaurants adherits a la campanya entraran en el sorteig de vals de 50 € per gastar en qualsevol botiga del Priorat. Per participar, només hauran d’entrar al web www.endinsatalpriorat.com, buscar el restaurant o celler visitat, compartir-ne una fotografia i valorar-ne l’experiència. En aquests moments, ja s’han sumat a la campanya 27 cellers i 16 restaurants prioratins.
Les persones interessades a participar en els sortejos trobaran més informació al web i a les xarxes socials d’Instagram i Facebook del perfil @CompraPriorat. Precisament, des d’aquests comptes ja s’estan promovent altres iniciatives de suport al teixit comercial del Priorat, com la que demà es posa en marxa a les portes de la Fira del Vi.
La campanya “Endinsa’t al Priorat” està subvencionada en el marc del projecte PECT Priorat (Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial), cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del programa operatiu FEDER Catalunya 2014-2020.